Markowe pudełka upominkowe na kosmetyki – 5 ciekawych pomysłów

Niniejszy artykuł pod tytułem Maty wiklinowe – do czego można je wykorzystać? nie stanowi porady, ani nie jest materiałem edukacyjnym, a jedynie przedstawia wyłącznie opinię jego autora. Oznacza to, że wszystkie informacje, które u nas znajdziesz na temat Maty wiklinowe – do czego można je wykorzystać? należy traktować jako forma rozrywkowa, a każdą decyzję podejmować wyłącznie samodzielnie w oparciu o właśne doświadczenie oraz rozsądek. Nie tylko nie zachęcamy, ale wręcz odradzamy wykorzystywanie znalezionych tutaj informacji w każdym celu i w każdej sferze życia prywatnego oraz zawodowego.

Wiele firm kosmetycznych postanawia wprowadzić do oferty pudełka upominkowe oraz tzw. pudełka subskrypcyjne. Jak się okazuje, słusznie! W specjalnie przygotowanych paczkach klient może znaleźć najnowsze próbki i spersonalizowane zestawy wyjątkowych produktów.

Ozdobne pudełka upominkowe dla biznesu

Eleganckie opakowania prezentowe to rozwiązanie stworzone z myślą nie tylko o klientach indywidualnych, ale i również klienteli biznesowej. Takie opakowania pełnią wiele różnych funkcji – przede wszystkim chronią produkt w trakcie transportu, ale też i reklamują markę. Co ciekawe, większość klientów po zakupie danego produktu nie wyrzuca pudełka, tylko wykorzystuje je wielokrotnie w domu. Nic więc dziwnego, że marki dokładają wszelkich starań, by stworzyć ciekawe i atrakcyjne opakowania!

Oryginalne ozdobne pudełka to sprawdzony sposób na wyróżnienie marki na rynku, zarówno takiej, która już jakiś czas istnieje, jak i zupełnie nowej. Aby opakowanie zostało docenione przez konsumentów w równym stopniu co produkt, który w sobie chowa, musi jednak zostać ono zaprojektowane w wyjątkowo staranny sposób.

Aspekty, które są doceniane przez konsumentów to:

  • ekologiczny charakter,
  • estetyka,
  • dobrze dobrana, przyciągająca wzrok kolorystyka,
  • nietypowy design – intrygujące wycięcia lub nadruki,
  • praktyczne udogodnienia – np. uchwyt dla ręki.

Jak stworzyć takie opakowanie?

Jak zaprojektować wyjątkowe ozdobne pudełka upominkowe?

Projektowanie pudełek prezentowych wcale nie jest trudne. Wielu producentów opakowań udostępnia swoim klientom specjalne platformy oraz aplikacje, z których pomocą można w kilka minut stworzyć idealne opakowanie.

Praktyka tworzenia wyjątkowych pudełek, np. boxów subskrypcyjnych, jest szczególnie popularna w branży kosmetycznej. Producenci naturalnych kosmetyków dokładają wszelkich starań, by ich klient otrzymał nie tylko zestaw wysokiej jakości kosmetyków, ale i wyjątkowe pudełko. W ten sposób marka może zapaść na długo w pamięć.

Jak zaprojektować wyjątkowe ozdobne pudełka upominkowe na kosmetyki? Spójrzmy na 5 marek, które wyraźnie wyróżniają się pod tym względem na rynku.

#1 Sunday Riley

Pudełka upominkowe na kosmetyki - Sunday Riley

Naturalne i wysokowydajne kosmetyki do pielęgnacji skóry są wysyłane do klientów w pięknych, kolorowych pudełkach z nadrukiem,

#2 Birchbox

Pudełka upominkowe na kosmetyki - Birchbox

Birchbox to firma, która posiada w ofercie pudełka subskrypcyjne – minizestawy piękności. W środku można znaleźć ekskluzywne i trudno dostępne próbki kosmetyczne najlepszych marek!

#3 Perfumy Lady Gaga Fame

Pudełka upominkowe na kosmetyki - Lady Gaga Fame

Jeśli mowa o pudełkach upominkowych i opakowaniach Premium, nie sposób nie wspomnieć o branży perfumeryjnej. Pudełka, które przyciągają kobiecy wzrok to np. czarne eleganckie perfumy Lady Gaga Fame.

#4 Baebrow

Pudełka upominkowe na kosmetyki - Baebrow

Marka Baebrow wprowadziła na rynek wyjątkowe opakowania, które pokazują, że niewielkie artykuły kosmetyczne także zasługują na piękną oprawę i pudełko.

#5 Only Good

Pudełka upominkowe na kosmetyki - Only Good

Jeśli chodzi o opakowania Only Good, wzrok przyciąga ciekawe wykorzystanie kolorów, a także złocony logotyp. Taki zabieg nadaje produktom Only Good charakter Premium!

Ozdobne pudełka dla biznesu w innych branżach

Poza boxami subskrypcyjnymi w branży kosmetycznej, opakowania prezentowe i pudełka Premium są modne także w innych branżach. W szczególności chętnie stosują je producenci luksusowych artykułów spożywczych.

Przykładów takich pudełek jest wiele, wystarczy spojrzeć na firmy:

  • Treatsie – czekoladowe wyroby Treatsie w formie pudełka subskrypcyjnego to świetny pomysł na prezent, zarówno dla osoby prywatnej, jak i klienta biznesowego, jak widać, producenci artykułów spożywczych także mogą skorzystać z tego rozwiązania!
  • Sunday Riley – naturalne i wysokowydajne kosmetyki do pielęgnacji skóry są wysyłane do klientów w pięknych, kolorowych pudełkach z nadrukiem,
  • Great Lakes – producent wysokiej jakości kawy wysyła swoim klientom pudełka subskrypcyjne zawierające trzy różne rodzaje kawy – to dobra okazja, by spróbować nowych smaków!
  • Bakers Krate – miłośnicy słodyczy z pewnością oczekują z niecierpliwością kolejnych wysyłek od Bakers Krate. Minimalistycznie zaprojektowane pudełko subskrypcyjne kryje w sobie wiele interesujących smaków!
  • Birchbox – Birchbox to firma, która posiada w ofercie pudełka subskrypcyjne – minizestawy piękności. W środku można znaleźć ekskluzywne i trudno dostępne próbki kosmetyczne najlepszych marek!
  • Smoor – to kolejny producent czekolady, który przykłada dużą wagę do opakowań produktowych – złota czcionka, eleganckie kolory, piękne ilustracje i wysuwane dno pudełek nadają produktom Smoor luksusowy charakter.
  • Zealong – piękne pudełka Premium możemy spotkać także w branży herbacianej. Oryginalna herbata Rose Oolong np. jest wysyłana do klientów w opakowaniach uszlachetnionych złotą folią. Tłoczony logotyp dodaje pudełku wykwintnego charakteru, równocześnie podkreślając delikatny smak herbaty.

Istnieje wiele metod na to, by stworzyć ciekawe ozdobne opakowanie dla biznesu lub pudełko detaliczne na produkty luksusowe. Starannie zapakowany produkt może stanowić limitowaną edycję i wyjątkowy upominek – dla bliskiej osoby, klienta lub partnera biznesowego.

Szukając inspiracji, warto przyjrzeć się, jakie opakowania prezentują swoim klientom marki Premium. Firmy te udowadniają, że myślenie „out of box” sprawdza się niezależnie od branży i przedkłada na zainteresowanie klientów marką. Warto więc się postarać i podarować klientom coś wyjątkowego!